sobota, 3 sierpnia 2013

Bird flu


Już od samego początku, gdy zobaczyłem ten t-shirt w sklepie, obmyśliłem całą stylizacje! Od razu skojarzyła mi się z Grecją i niebiesko-białymi akcentami, którymi szczyci się ten kraj, a dokładnie pewne miasteczko: Santorini. Na miejscu, znalazłem wiele podobnych miejsc o takich właśnie kolorach. Najbardziej przypadło mi do gustu boisko do koszykówki, ozdobione tymi barwami. Nietypowe, lecz zadecydowałem, że to tu właśnie zrobimy zdjęcia na tego posta! Zapraszam!
_________________________

From the whole beginning, when I saw this t-shirt in shop, I had this outfit in my head! It reminds me Greece and its blue and white tones. Especially one town, called Santorini. I've spotted here many places with this colours. I most liked the basketball playground. Unusual, but I decided to take photos in this place. Welcome!
























pic. Agnieszka H.

 hat H&M | sunglasses Allegro | t-shirt C&A | shorts second hand | flip-flops Bata


Follow me on instagram @dirty_halcyon

http://instagram.com/dirty_halcyon